Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 10:27:40 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/29779 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Roheluse tee 2 // 
Tõdva-Hageri kergtee (Side liitumispunkt) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Uue sidekaabli paigaldamise ET menetluse 
kooskõlastamine võimaliku olemasoleva tehnosüsteemi või olemasoleva ehitise 
omaniku või haldajaga. Huvi ja võimalike tingimuste väljaselgitamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27192363>  (menetlus nr: 
463466), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister